بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

به بهانه درگیری مصطفوی و نماینده مجلس روی آنتن زنده صداوسیما| روز‌های سیاه استقلال و پرسپولیس!

  • کد خبر: ۹۵۱۲۰
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
به بهانه درگیری مصطفوی و نماینده مجلس روی آنتن زنده صداوسیما| روز‌های سیاه استقلال و پرسپولیس!
رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال بعد از حذف سه تیم پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان از جام باشگاه‌های آسیا در گپ و گفت تلویزیونی با نماینده مجلس دهان به دهان شد.

عروجی | شهرآرانیوز؛ اصلی‌ترین مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که باعث صادرنشدن مجوز حرفه‌ای آن‌ها شد، مالکیت مشترک بوده است. این درحالی است که در ماه‌های گذشته مسئولان کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای و همین طور کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای که داخل ایران مدارک باشگاه‌ها را بررسی می‌کردند، بار‌ها از حل مشکل باشگاه‌های ایرانی سخن گفته بودند، اما درنهایت‌ای اف سی اعلام کرد امضای اعضای این کمیته‌ها را قبول ندارد و پرسپولیس و استقلال حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. ب

خش دیگری از مشکلات این دو باشگاه مربوط به مباحث زیرساختی است که به ورزشگاه آزادی مربوط می‌شود. بر این اساس نداشتن تیر دروازه ذخیره، استانداردنبودن ورودی‌ها و خروجی‌ها که در صورت بروز حادثه افراد بتوانند به سرعت ورزشگاه را تخلیه کنند، نداشتن ۱۱دوش در رختکن تیم‌ها (اکنون فقط ۴دوش فعال وجود دارد) و همین طور استانداردنبودن سرویس‌های بهداشتی از ایراد‌هایی است که‌ای اف سی مطرح کرده است.

بعد از این اتفاق جامعه ورزشی ایران و طرف داران فوتبال مات و مبهوت منتظر پاسخگویی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بودند که تاکنون هیچ کدامشان اظهارنظر صریح و روشنی انجام نداده اند. دو روز پیش، اما گفت وگوی ورزشی شبکه خبر به این موضوع اختصاص پیدا کرد و کار به جای باریک کشیده شد و به درگیری لفظی بین احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی و داریوش مصطفوی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای انجامید.

احمد راستینه گفت «فدراسیون فوتبال خودش را درگیر مسائل سخیف می‌کند که برخلاف منافع ملی است. مواردی از نفوذ و فساد در فوتبال را به مراجع ذی ربط گزارش خواهیم کرد.» مصطفوی هم با عصبانیت خطاب به او گفت «شما چطور به خودت اجازه توهین به رئیس فدراسیون را می‌دهی؟» او گفت که یکی از مشکلات ما همین است که مجلس در امور فدراسیون دخالت می‌کند و اجازه نمی‌دهد فدراسیون طبق قانون فیفا مستقل از دولت‌ها مسئولیتش را انجام بدهد.

داریوش مصطفوی پیش از این از همه رؤسای فدراسیون فوتبال پس از دوران خودش انتقاد می‌کرد. او نه صفایی فراهانی را قبول داشت، نه از محمد دادکان تعریف کرد. ماجراهایش با علی کفاشیان هم هنوز ورد زبان هاست، اما داریوش مصطفوی این روز‌ها به طور خودجوش مدافع حق و حقوق عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، شده است و به خاطر او روی آنتن زنده با نماینده مجلس درگیری لفظی شدید پیدا کرد. حالا، اما کار از کار گذشته است. بدتر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است نه تنها امسال، که سال دیگر هم این دو تیم از بازی در مسابقات آسیایی محروم شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->